توصیه های رونالدو به فوتبالیست ها

توصیه های رونالدو به فوتبالیست ها

امروزه از رونالدو به عنوان یک بازیکن با توانایی‌های فیزیکی منحصر به فرد یاد می شود اما او این موفقیت‌ها را در مدیون ساعت‌های بسیار زیادی تمرین در زمین فوتبال است . رونالدو توصیه هایی به فوتبالیست های جوان کرده است تا بتوانند به بهترین درجات فوتبالی برسند . امیدوارم این مطلب به شما کمک کند تا با شناختن راه و روش های بزرگان فوتبال بهترین ها را برای خود رقم بزنید ، در ادامه تعدادی از توصیه های رونالدو را می خوانید :

یاد بگیرید به ذهنتان هم درست مثل بدنتان تمرین بدهید . قدرت ذهنی به اندازه قدرت بدنی اهمیت دارد و به شما در راه رسیدن به اهدافتان کمک می کند.

با انضباط باشید. حفظ انگیزه و وفادار بودن به برنامه های روزمره یک نکته کلیدی به حساب می آید. من به خودم اجازه میانه روی نمی دهم و همیشه خیلی جدی و سخت گیرانه کار می کنم.

روی اهدافتان تمرکز داشته باشید. این به شما کمک می کند تا همیشه همه حواستان روی کارتان باشد و در مسیر رسیدن به اهدافتان حرکت کنید.

خوب خوابیدن خیلی مهم است و به شما کمک می کند بهترین بهره را از تمرینتان ببرید. من خیلی زود به رختخواب می روم و زود هم از خواب بیدار می شوم به خصوص قبل از بازی ها . خواب به عضلات بدن کمک می کند توانشان را دوباره بازیابند و این نکته بسیار مهمی است.

گرم کردن درست قبل از بازی ها و تمرینات مانع از بروز مصدومیت می شود ، تمرین کردن در کنار یک نفر دیگر هم کمی حس رقابت به کارتان اضافه می کند.

تمرینات را با هم ترکیب کنید. توصیه من انجام ترکیبی از تمرینات ایروبیک (دویدن و نرمش کردن) است . کار کردن با وزنه هم از یک طرف تاثیر گذاری تمرینات روی تمام نقاط بدن را تضمین می کند و از طرف دیگر قدرت و مقاومت تان را بالا می برد.

داشتن سرعت در تمرینات خیلی مهم است. چون جریان خون را تسریع می کند و مقاومت تان را بالا می برد . ما برای گرم کردن تمرینات دویدن زیادی انجام می دهیم و شما هم اگر در باشگاه یا فضای آزاد هستید می توانید این را به تمرینات تان اضافه کنید.

تمرینات بدن سازی هم برای بالا بردن مقاومت بدن و باقی ماندن روی فرم خیلی اهمیت دارد . سعی کنید این تمرینات را در زمان های ۳۰ دقیقه ای انجام دهید و به تدریج که قدرت بدنتان بالاتر می رود این زمان ها را بیشتر کنید.

هر جا می توانید تمرین کنید ؛ می توانید تمرینات شکمی تان را صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب یا شب ها قبل از خوابیدن در اتاق خوابتان انجام دهید. اگر یک برنامه روزانه داشته باشید ، کار برایتان راحت تر می شود و به انجام این تمرینات عادت می کنید.

تمرینات خوب باید با رژیم غذایی خوب همراه باشد. رژیم من شامل مقدار زیادی پروتئین و کربوهیدرات ؛ میوه و سبزیجات است. از خوردن غذاهایی که شکر دارند هم خودداری می کنم.

مطمئن شوید آب مورد نیاز بدنتان تامین می شود . نوشیدن آب خیلی مهم است. از خوردن الکل هم خود داری کنید.

روی نظم و قاعده غذا بخورید تا سطح انرژی تان همیشه بالا باقی بماند. برای داشتن راندمان کاری بالا باید بدنتان را تغذیه کنید. من بعضی وقت ها در طول روز ۶ وعده غذا می خورم تا مطمئن شوم بدنم انرژی لازم برای انجام تمرینات در بالاترین سطح ممکن را دارد.

من همیشه موقع تمرین موسیقی گوش می دهم. موسیقی خوب به آدم انگیزه می دهد و کمک می کند تمرین بهتری داشته باشی.

آرامش داشته باشید. انجام تمرینات بدنی خیلی مهم است اما داشتن زندگی آرام به شما کمک می کند بیشترین بهره را از جسم و روح تان ببرید. من وقت آزادم را به خانواده اختصاص می دهم. این کار به من آرامش می دهد و ذهنیتم را مثبت نگه می دارد.

این بود تعدادی از توصیه های رونالدو ، اینها حرف های من یا یک مربی ساده نیست . توصیه های یکی از بزرگان تاریخ فوتبال کریس رونالدو است پس می تواند کمک زیادی برای رسیدن به موفقیت شما بکند .

پست های مرتبط

پیام بگذارید