هیچ وقت تسلیم نشو

هیچ وقت تسلیم نشو

کسانی که فوتبال بازی می کنند و حتی کسانی که فوتبال را دوست دارند و تماشا می کنند با تمام وجود و تک تک سلول های بدنشان این قضیه و تفکر را درک می کنند، که همیشه راهی برای بازگشت و برگرداندن ورق وجود دارد و جمله هیچ وقت تسلیم نشو را با خود تکرار می کنند.

فوتبالیست ها و فوتبال دوستان هیچ وقت ناامید نشده و می دانند گاهی اتفاق هایی در می افتد که در ذهنمان کوچکترین احتمالی برایش در نظر نگرفته بودیم.

میلان – لیورپول فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۰۵/۲۰۰۶
بارسا – پاریسن ژرمن یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶/۲۰۱۷
تاتنهام – آژاکس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸/۲۰۱۹

و کلی بازی های دیگه که تو تک تکشون تیمی برنده شد و در تاریخ ماندگار ، که تا لحظه آخر جنگید و تو زمانی که همه فکر میکردند همه چیز تموم شده ، اونا همچین فکری نکردند و صدای پست نفس های خسته ی اونا می گفت هیچ وقت تسلیم نشو (never give up).

برایان تریسی که یکی از مشهورترین سخنرانان دنیاست و علاوه بر نظریه‌ها و سخنرانی‌های خود، نویسنده ماهری هم است و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند چه زیبا می گوید که:

وقتی مشکلی رخ می دهد
وقتی جاده سربالایی است
وقتی دلت می خواهد لبخند بزنی اما مجبوری که آه بکشی
وقتی تحت شرایط فشار، استرس و عصبانیت هستی
نفس بکش اما تسلیم نشو !
زندگی سرشار از فراز و نشیب است
ما می دانیم و لمسش می کنیم
بارها شکست می خوریم
و وقتی که باید تلاش کنیم دست از کار و تلاش برمی داریم.
اگر پیشرفت کُند است هرگز تسلیم نشوید
موفقیت شاید در یک قدمی شما باشد
در مقابل شدیدترین ضربات به نبرد ادامه بدهید
در بدترین شرایط است که نباید تسلیم شوید

حال کسانی که فوتبال را به خوبی درک می کنند و فوتبال در وجودشان ریشه کرده است گفته های برایان ترسی برایشان واضح است و باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفی که دارند انجام دهند شاید موفقیت همین فرداست و زمانی که سختی ها شما را دوره کرده اند جلوی آیینه رفته و بگویید هیچ وقت تسلیم نشو.

این مطلب را بخوانید : کاهش خشم و کنترل عصبانیت با چند جمله عالی با کنترل استرس و عصبانیت از احساسات دور شده و می توانید به درستی و با عقلانیت کامل بهترین تصمیم را بگیرید.

 

پست های مرتبط

پیام بگذارید