چگونه در فوتبال عذرخواهی کنیم

چگونه در فوتبال عذرخواهی کنیم

بازیکنان فوتبال ممکن است در طول فصل دچار مشکلاتی با هم تیمی ها، دوستان و مربیان خود شوند که باعث ناراحتى دوستان، هم باشگاهی ها، مربیان و … شده و میان آنها اختلاف بیاندازد. حال سوال بازیکنان این است که چگونه در فوتبال عذرخواهی کنیم.

اگر هنوز عضو تیمی نیستید و یا منظور از این اختلاف ها را درک نکرده اید، چند مثال برای شما می آوریم، شوخى بی مزه در جمع، انتقاد بی موقع، توهین، بى احترامى ، زیر قول زدن، بی ادبی و … همین اشتباهات و دلخوری ها ریشه اغلب تعارض کردن هاست و بخشی از آنها ریشه در نحوه برخورد ما با تعارض ها و اشتباهات دیگران دارد.

در ادامه درباره اینکه چگونه در فوتبال عذرخواهی کنیم، وقتى اشتباهى مى کنیم، دلى را مى شکنیم، حرفى مى زنیم که میان ما و دوستمان کدورت ایجاد مى کند چطور برخورد کنیم؟ چگونه عذرخواهى کنیم؟ اگر فکر مى کنید که گفتن کلمه ببخشید همه چیز را حل می کند و طرف مقابل موظف است که اشتباه شما را ببخشد و فراموش کند و همه چیز تمام شود و به روزهای قبل برگردید سخت در اشتباه هستید.

اگر می خواهید رابطه شما بهتر شود و به روز قبل برگردد، لازم است که چگونگی یک عذرخواهى خوب در فوتبال را یاد بگیرید، یک عذرخواهى خوب داراى ۶جزء مهم است که عبارتند از:

۱- احساس تاسف از ته دل
۲- با آرامش توضیح دهید که چرا این اتفاق افتاد
۳- مسئولیت اشتباه خود را قبول کنید
۴- احساس پشیمانى از کاری که کرده اید
۵- پیشنهاد دهید که با کار خوب جبران خواهید کرد
۶- و در اخر برای بخشیدن درخواست کنید

تحقیقات نشان داده که مهم ترین بخش در یک عذرخواهی خوب در فوتبال و در زندگی قبول مسئولیت است، پس توجه کنید اگر زمان کمى دارید و یا بنا به دلایل و اخلاق خاص خود نمى توانید تمام اجزاء یک عذرخواهی را انجام دهید، پذیرش اینکه اشتباه کرده اید بسیار مهم است.

به یاد داشته باشید که هیچوقت به خاطر احساس فرد مورد نظر عذرخواهى نکنید، بلکه به خاطر رفتار خودتان معذرت بخواهید. مثلا به جاى اینکه بگویید: از این که رفتار خوبی نداشتم و حرفایی زدم که ناراحت شدی عذر می خوام، بگویید: متأسفم من حرفای تندی و ناراحت کننده ای زدم دست خودم نبود.

از مهم ترین بخش های دیگر در چگونه عذرخواهی کردن پیشنهاد جبران است. وقتى نمی توانید آسیبى که به طرف مقابلتان زده اید برگردانید، پس حتما کارى بکنید که آسیب وارده شده کم تر شده و فراموش کردن برای طرف مقابل راحت تر باشد.

باید از انجام کار خود ابراز تأسف کرده ، و به خوبی توضیح دهید که چرا چنین شد و پشیمانی خود را به گونه ای نشان دهید که فرد متوجه شود که شما از ته دل پشیمان هستید، سپس در آخر درخواست بخشش کنید، در چنین شرایطی اگر فرد شما را دوست خود بداند شما را خواهد بخشید ولی حتما مواظب باشید تا دیگر چنین اشتباهی را انجام ندهید. پیشهاد می کنیم که مطلب تاثیر ذهن فوتبالی در موفقیت بازیکنان را حتما بخوانید تا متوجه شوید که نبود عصبانیت و کنترل ذهن شما را چقدر به پیشرفت در فوتبال نزدیک تر می کند.

خب به پایان مطلب چگونه در فوتبال عذرخواهی کنیم رسیدیم، بدیهی است که مضمون عذرخواهى نیمى از راه است، اگر واقعاً قصد عذرخواهى دارید رو در رو عذرخواهى کنید، تلگرام و اینستاگرام تأثیر کمى دارد. طرف شما دوست دارد ببیند و یا بشنود که در ابراز تأسف خود پشیمان هستید و مى تواند برای بقیه دوستی اعتماد کند. اتفاقاتی که بین شما افتاده و باعث این ناراحتی شده بیشتر از این حرفاست. من من کردن، اجتناب از نگاه مستقیم، دست به سینه گوشه اى ایستادن ، هنوز در مرحله عصبانیت بودن تأثیر کلام شما را بسیار کم مى کند.

پست های مرتبط

پیام بگذارید