مزیت بازی در سالن برای فوتبالیست ها

مزیت بازی در سالن برای فوتیالیست ها

تعداد زیادی از بازیکنان نوجوان و جوان سوال می کنند که آیا بازی در سالن خوب است یا بد ، اصلا مزیت بازی در سالن برای فوتبالیست ها چیه؟ آیا بازی در سالن و یا زمین های کوچک روی بازی ما تاثیر داره.

خب ما در این مطلب سعی داریم به این سوالات پاسخ بدیم و این گونه شروع می کنیم که بازی و تمرین در سالن برای کسانی که فوتبال بازی می کنند مزیت دارد ولی نباید باعث شود که بازی و تمرین روی چمن و زمین های بزرگ را فراموش کنند.

احتمالا با بازی فوتسال که همان فوتبال داخل سالن با تعداد بازیکن کمتر است، آشنا هستید. اگر به بازی فوتسال دقت کرده باشید می توانید ببینید که چه مزیت هایی برای فوتبالیست ها دارد، ما در اینجا تعدادی از مهم ترین های مزیت بازی در سالن برای فوتبالیست ها را بیان می کنیم.

۱- آب و هوا را می توانید کنترل کنید و حتی در روزهای سرد یا بارانی تمرین کنید
۲- فوتبال در سالن سریع و با حداقل توقف است
۳- در سالن لمس توپ به ازای هر بازیکن بیشتر است، یعنی هر بازیکن توپ دریافتی و ارسالی زیادی دارد
۴- بازی در سالن آمادگی جسمانی و تنفسی شما را بالا می برد
۵- گروه ها برای دفاع ، حمله و انتقال کوچک تر می شوند
۶- مهارت های انفرادی شما بالاتر می رود
۷- بازیکنانی هستند که بازی در سالن را دوست دارند و سعی می کنند بهترین عملکرد را داشته باشند
۸- به دلیل اندازه کمتر زمین ، شما مجبور هستید تک ضرب و سریع تر بازی کنید.
۹- دیگر فواید بازی فوتیال برای فوتبالیست ها این است که شما فرصت های بیشتر برای گلزنی به دلیل کوچکتر بودن زمین دارید

خب سعی می کنیم این مزیت های بازی در سالن را بیشتر توضیح دهیم تا سوالات شما پاسخ کاملی بگیرند، فوتبال داخل سالن معمولا برای بازی و تمرین در خارج از فصل خوب است، همان طور که با مزیت بازی در سالن برای فوتبالیست ها آشنا شدید گفتیم که واضحترین آن کنترل آب و هوا است ممکن است از گرما ، باران ، باد ، سرما یا سطح بازی کسل شده باشید ، فوتبال داخل سالن به شما کمک می کند در هنگام فرار از این مشکلات ، همیشه تمرین و بازی کنید.

فوتبال داخل سالن یک بازی با سرعتی سریعتر از زمین بزرگ و استاندارد فوتبال است زیرا دیوارها توقف های مکررتری نسبت به یک بازی در فضای بزرگ تر ایجاد می کنند. از آنجا که توپ به طور مداوم در بازی است ، فقط با چند وقفه در بازی ، فرصت بیشتری برای لمس توپ و عملکرد مداوم وجود دارد. این اقدام مداوم یک روش عالی برای بهبود آمادگی بدنی و بدنسازی فوتبال است هنگام بازی در سالن است. فوتبال داخل سالن به برنامه تناسب اندام خارج از فصل شما و همچنین به ایجاد انفجارهای کوتاه سرعت همراه با قدرت و استقامت کمک می کند، توصیه می کنم مطلب بدن سازی فوتبال برای یک فصل کامل را بخوانید.

از دیگر مزیت بازی در سالن برای فوتبالیست ها دفاع کردن در گروه ای کوچیک و حمله به گروه های کوچک است. برای این گروه های کوچک می گوییم چون ۶ تا ۸ بازیکن در یک زمان در یک محوطه حضور دارند. بازی در سالن به دلیل تعداد محدود بازیکنان در زمین ، انتقال توپ جنبه بسیار مهمی از یک بازی خوب فوتبال دارد . این عالی است زیرا بازیکنان را مجبور می کند بدون توجه به موقعیتی و پستی که بازی می کنند ، درگیر دفاع و حمله شوند. در واقع بازی در سالن حمله و دفاع گروهی است یعنی یک فرد فقط مهاجم یا مدافع نیست.

تعداد بازیکنان در زمین نیز باعث تمرکز بیشتر روی افراد می شود. بنابراین ، مهارت هایی مانند لمس اول ، دریبل زدن ، پاس دادن ، کنترل کردن و دفاع در فوتبال داخل سالن بسیار مهم می شوند. مزیت بازی در سال برای فوتبالیست ها سرگم بودن و تغییر در محیط بازی است . تعداد بسیاری از بازیکنان فوتبال به ویژه نونهالان و نوجوانان عاشق تغییر سرعت و تغییر مناظر هستند و از بازی در فوتبال داخل سالن لذت می برند.

پست های مرتبط

پیام بگذارید