عوارض خود ارضایی چیست ؟

عوارض خود ارضایی چسیت ؟

متاسفانه امروزه بیشتر افراد برای تامین نیازهای جنسی خود عمل زشت خود ارضایی را انجام می دهند . تحریک اندام های جنسی سبب لذت بردن فرد و باعث ارگاسم و ارضا شدن او می شود . باید بدانیم که خود ارضایی مرد و زن ندارد . دخترها و پسرها نیز با انجام دادن این رفتار اشتباه زیبایی های خود را از دست می دهند و با ریزش شدید مو مواجه می شوند و شاید ممکن شود تا در کنار سرطان های مختلف قرار بگیرند که باید درمان شود.

خود ارضایی در میان دختران و پسران و متأسفانه حتی در میان زنان و مردان آمار تلخی و غیر قابل باوری دارد و تلخ تر از آن عوارض بسیار شدید این مشکل است. افرادی که خود ارضایی را تجربه می کنند فقط برای مدت کوتاهی احساس رضایت و آسودگی دارند و بعد همه چیز برعکس می شود مثبت ها منفی و خوب ها بد می شوند.

همان طور که می دانید خود ارضایی یک گناه بزرگ است ولی باید بدانید که این مسئله فقط به مسلمانان مربوط نیست و کشورهایی با ادیان غیر از اسلام هم به شدت از لحاظ علمی و روانشناسی با این رفتار مخالف هستند. این گناه مستقیماً با جسم شما رابطه دارد و به همین دلیل روح شما را مورد حمله قرار می دهد.

پشیمانی و احساس پس از خود ارضایی زن و مرد معنایی ندارد و عملی کاملاً حرام است. تمایلات جنسی خوب هستند و برای سلامت بدن ضروری هستند اما اگر در مسیر نادرست قرار گیرند کاملاً نتیجه برعکس خواهد بود. ما در این مطلب عوارض بسیار شدید و خطرناک خود ارضایی را به شما می گوییم تا متوجه شوید که این عمل زشت با بدن و روح شما چه می کند . عوارض خود ارضایی عبارتند از :

احساس عشق و شادی را درون شما کمتر می کند و باعث می شود افسرده شوید .

زیبایی خود را از دست می دهید خود ارضایی خوشگلی و براقی چشم ها را از بین خواهد برد .

مشکلات جدی روحی و ذهنی مثل عصبانیت ، بدبینی ، بی حوصلگی را در پی دارد .

تناسب اندام شما را به هم می زند و باعث می شود هیکلی زشت داشته باشید .

خود ارضایی باعث ریزش شدید موی سر می شود .

باعث بی اختیاری در دفع منی و ادرار می شود .

قوای جسمی و جنسی فرد را پایین می آورد .

احتمال بروز سرطان های پستان و پروستات را در فرد بالا می برد .

قدرت بینایی و شنوایی را کاهش می دهد ، تاری دید و شنیدن صدای وز وز در گوش

با کاهش قدرت جسمانی بدن باعث می شود زود به زود مریض شوید .

خود ارضایی قدرت حافظه و یادگیری را کاهش می دهد .

افرادی که خود ارضایی می کنند همیشه بی حال و ضعیف هستند و با ضعیف شدن اعصاب قدرت حل مسائل و مشکلات را از دست می دهند .

 

روانشناسان درمان خود ارضایی را ورزش کردن معرفی کرده اند از آموزش های فوتبال سایت و تمرینات فوتبال دیدن کنید . ما نیز برای شما مطلبی از روش های ترک خود ارضایی نوشته ایم که کمک می کند این عمل ناپسند و مضر را ترک کنید .

پست های مرتبط

5 دیدگاه برای “عوارض خود ارضایی چیست ؟”

  1. علیرضا

    سلام ببخشید من فوتبال بازی میکنم و چند سالی هستش که خود ارضایی میکنم میخواستم راهی برای از بین بردن این عوارض بهم پیش نهاد بدین من ۱۵ سالمه

    1. سلام از همین حالا ترکش کنید عوارضی دیگه وجود نداره که درمان بشه فقط باید ترک کنید

  2. طاها

    عوارض خود ارضایی در فوتبال چیه؟!

    1. سلام عوارضی که خوندی روی بدن شما تاثیر می ذاره، وقتی نتونید به تمرین خوب داشته باشید عملا نمی تونید بازیکن حرفه ای فوتبال بشید

  3. Amir

    خوب نزن پسر نمی بینی همه جات جوش در میاد

پیام بگذارید